5020071502 |
Matemàtica competencial i manipulativa a Educació Infantil i Primària. |
2018-2019 |
Taller a centre. Educació Primària |
|
|
|
16/10/2018 - 7/5/2019 (15 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC El Rodonell |
|
c. Major, 10 (Corçà)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Empordà
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller dirigit a tot el Claustre per tal de desenvolupar la competència matemàtica d'una manera més competencial i més manipulativa, creant una línia d'escola.
|
| |
Objectius |
- Conèixer les característiques de l'enfocament competencial en el treball a l'aula entorn les matemàtiques.
- Dotar d'un enfocament manipulatiu i significatiu el treball de l'àmbit matemàtic.
- Seqüenciar el treball matemàtic als diferents cicles i aplicar els acords presos.
- Establir una línia de centre pel que fa el treball de l'àmbit matemàtic."
|
| |
Continguts |
"- Què entenem per aprendre matemàtiques.
- Seqüenciació dels objectius i continguts de l'àmbit matemàtic de cada cicle.
- Exploració i coneixement de la diversitat de materials per a la construcció del coneixement matemàtic.
- Disseny d'activitats per a l'aprenentatge manipulatiu i significatiu dels continguts de l'àmbit matemàtic."
|
| |
Formador/a |
Elvira Figueras i Carina Aragonès
|
| |
Avaluació |
Informe final: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SucwVI7BXkhPDX72D5lrA9v5nKNeSiA_0FfseiCuvp8/pubhtml?gid=592493708
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació a l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Claustre
|
| |
E-mail |
crp-baixemporda@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
16/10/2018 |
1245 |
1400 |
Sessió 2 |
dimarts |
30/10/2018 |
1245 |
1400 |
Sessió 3 |
dimarts |
13/11/2018 |
1245 |
1400 |
Sessió 4 |
dimecres |
13/02/2019 |
1245 |
1400 |
Sessió 5 |
dimarts |
07/05/2019 |
1245 |
1400 |
|
| |